A weboldalon érkezõ megrendeléseket abban az esetben tudjuk teljesíteni, ha a rendelési folyamat során kért adatokat Ön hiánytalanul megadja.

Az alábbi adatokat kérjük el a megrendeléshez: a vevõ neve, címe, telefon- és e-mail elérhetõsége, és a szállítási címe (lehetõség van másik címre kérni a terméket, ha valakinek ajándékba küldi).

E-mail címére a megrendelés visszaigazolása miatt van szükségünk.

Ness-Ker Kft. kijelenti, hogy tiszteletben tartja ügyfelei bizalmas információit, és minden esetben arra törekszik, hogy a felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot, tényt és információt bizalmasan kezelje és kizárólag saját munkájához használja fel azokat.

A látogatási adatok (IP cím, lekért oldal, stb.), melyeket a szerverünk rögzít, egyedül a látogatói szokások felmérését szolgálják, kizárólag statisztikai célból használjuk fel, egyéb felhasználásra ezek az adatok alkalmatlanok!

Az adatvédelmi elvek az 1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelmérõl és a közérdekû adatok nyilvánosságáról, és az 1998. évi VI. törvény alapján került kialakításra.

Kérjük, hogy személyes adatait a megrendelés teljesítése érdekében adja meg. Ezt – szintén a teljesítés érdekében – átadjuk a MPL Futárszolgálat. számára, de azt sem mi, sem a futárszolgálat nem jogosult más célra felhasználni, illetve továbbadni azokat.

Garancia

A szavatossági idõtartam 2 év. Ez az idõtartam két részre tagozódik. Az eladást követõ elsõ hat hónapban bekövetkezõ meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás késõbb, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hatodik hónaptól kezdve a kétéves idõtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A fogyasztót a vásárláskor megilleti a szavatosság (Ptk 305-311. §). A szavatosság az eladó részére törvényi kötelezvény, amelyet nem szabad összetéveszteni a jótállással (garanciával), amely a szavatossági jogokon túl vállalt, meghatározott tartalmú önkéntes (vagy kötelezõen vállalandó) kötelezettség a terméket eladó részérõl.

A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követõen használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minõségi követelményeknek.

Az eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

SIMPLEPAY – ONLINE FIZETÉSI RENDSZER

MIT ÉRDEMES TUDNI A SIMPLEPAY FIZETÉSI RENDSZERRŐL?

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:

SimplePay Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online Fizetési Rendszerrel és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

  1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártya adatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

  • A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
  • Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
  • A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
  • A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Biztonsági jó tanácsok

  • Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
  • Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
  • A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a weboldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hot spotokat!
  • Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
  • Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
  • További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
  • A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.

Vásárlás az interneten

  • A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.
  • Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).
  • Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.
  • A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.
  • Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.
  • A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a(z) Ness-Ker Kft. (4220 Hajdúböszörmény, Hadházi utca 58.) adatkezelő által a(z) www.sportness.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cégnév, cím, email cím, telefonszám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Szállítási információk

Házhozszállítás esetén:

A termékek rendeléstől számított 3-5 munkanapon belül kiszállításra kerül.
A szállítási határidõ kitolódásáról mindenképpen tájékoztatjuk a vásárlását követõen!


Szállítási díj

Amennyiben a termék vásárlásakor az “Kiszállítás – Előre utalással” vagy a “Kiszállítás – Szép Kártyával” címszó kerül kiválasztásra, rendelés után küldünk önnek egy levelet, az ön által megadott e-mail címre mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat, összeget. Fontos! A terméket csak az utalás megérkezése után fogjuk tudni a futárnak átadni.

Ez esetben a szállítási költség: 1500 Ft

 
Amennyiben a termék vásárlásakor a “Kiszállítás – GLS Csomagpontra címszó kerül kiválasztásra, a termék nem kerül házhoz szállításra, az ön által kiválaszott GLS csomagponton lesz átvehető, melynek csomagpontra való érkezéséről Sms értesítést kap.
 
GLS csomagponti csomag szállítási költsége: 1500 Ft
 
Amennyiben ön “Utánvétes” fizetéssel kéri a csomagot, ebben az esetben a termék vételárát illetve szállítási költséget a csomagja érkezésekor a futárnál fogja tudni rendezni készpénzzel illetve bankkártáyval.
 
 Az utánvét kezelés díja, az alap szállítási díjon felül +400 Ft, azaz 1900 Ft összesen, 25.000 Ft rendelési érték alatt, 25.000 Ft rendelés fölött ingyenes szállítást biztosítunk.
 
Amennyiben áruháznkban bankkártyás fizetés történik, a Kiszállítás- Előre utalással szállítási díj vonatkozik rá, azaz 1.500 Ft
 
 
Minden rendelést, mely kosártartalma eléri a 25.000 Ft-ot Díjmentesen szállítjuk. 

Termékeinket a GLS futárszolgálat kézbesíti.
Áraink tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA).

Elállási jog

Amennyiben Ügyfél a termék átvétele után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen ( beleértve a csomagolást is!) állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Webshop címére. A Ness-Ker Kft. kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású (a cipősdoboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része!) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia.
Ness-Ker Kft. a termék árát téríti vissza, elállás alkalmával, a kifizetett szállítási költséget nem áll módjában visszatéríteni.
 
Figyelem!
Ness-Ker Kft. nem vesz át semmilyen portós, vagy utánvétes küldeményt!
 
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi (az átvételtől számítva 14 napon belül) visszajuttatásáról. Elállás esetén a Ness-Ker Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerû használatából eredő kárai megtérítését.
 
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére a Ness-Ker Kft. rendelt meg.
 
Fehérneműt (melltartót, illetve női, férfi, gyerek alsót) és fürdőruhát higiéniai okok miatt csak minőségi kifogás esetén áll módunkban visszavenni/cserélni!
 
A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.
 
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Ness-Ker Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárat (szállítási költséget nem)  a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
 
Ness-Ker Kft. végig fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.